Ni sabia que encara tenia actiu el blog. Bé, això d'actiu és un parlar. Tècnicament actiu, podríem dir, gràcies a les connexions internes de la xarxa i gràcies també, i curiosament, a la meua inacció, la de no esborrar-lo.
Ni sé quant fa de l'última entrada, no ho vull ni mirar. Probablement un any. O segurament, més. Quin vertigen.
Tampoc no sé ben bé què hi torno a fer, aquí. Bé, menteixo. Sí que ho sé. El que no sé és per què he deixat passar tant temps entre mig per fer-ho. No ho sé i em sap greu. Em sap greu haver desaparegut sense cap explicació. I sí, ja sé que un blog no ha de ser una obligació, que és un espai personal que cadascú manega com vol i pot, i que ningú deu res a ningú. Però jo sí que em sento en deute, amb tots vosaltres, els que em llegíeu, però sobretot els que participàveu, els que em fèieu sentir que hi éreu, que us interessava aquesta miqueta de mi, que em donàveu aquesta miqueta de vosaltres i em fèieu mantenir viu aquest racó. Però res, em vaig esfumar, d'un dia per l'altre, sense dir ni ase ni bèstia, acomodada en la virtualitat. I això no es fa, crec que hi estareu d'acord. Per això, mil disculpes i més.
Però no torno per fustigar-me. Ho faig per dir-vos que hi sóc i que potser m'hi torno a posar. Evidentment, no sé ni si em llegireu, però ho he d'intentar igualment. En tinc ganes, ho trobo a faltar i us trobo a faltar!
Per cert, molt bon any!
Sempre que hi siguis, nosaltres hi serem també. El blog t'espera, sempre que no el tanquis, i quan et vingui de gust, et brinda la plataforma perfecta per donar sortida a tot allò que tinguis ganes de dir. Nosaltres ho agrairem. Bé, jo ho agrairé, els altres que parlin per ells. Sembla un nou propòsit d'any nou de la generació virtual, ho veiem els que encara hi som. A principi d'any alguns decideixen que toca reactivar el blog, però després es fan fum, com qualsevol altre propòsit. Tant de bo el teu no sigui el cas i et tornem a tenir per aquí. Molt bon any nou, i que nosaltres ho puguem veure.
ResponEliminaquè millor que un pugui fer el que li vingui de gust.....tu ho has fet doncs felicitats i endavant. Jo sempre m'alegro de veure que un bloc ha tornat a publicar després de temps....avui ja en van dos.
ResponEliminaBon any per tu també.
Quina gratíssima sorpresa la vostra visita. :)
ResponEliminaAl final et donaré la raó, XeXu, i admetré que els blogs tenen aquest nosequè especial que no tenen altres espais de socialització virtual.
A veure amb quin ritme mantinc la paradeta, però bé, si més no em conforta que segueixi sent un punt de trobada, amb vosaltres i amb mi mateixa.
Gràcies per ser-hi i una abraçada als dos!
Bentornada!!!!!!!
ResponEliminapoc a poc i ja aniràs trobant com ser-hi. L'important és tenir ganes.