Quedar-se tot l'agost a la ciutat ha sigut un bon pla: feina a ritme relaxat, el barri buit, festes majors, viatges a la botiga de bricolatge i arreglos domèstics, sessions de cine pendents i sopars a l'aire lliure, petites escapades de cap de setmana, cerveses a les terrasses d'estiu, llargues passejades, barbacoes al jardinet, noves descobertes barcelonines, companyia d'amics que van i vénen, plans de pròxims retrobaments...
quin bon rotllo d'escrit, m'encanta! sobretot per la part que em toca ;)
ResponEliminaI tant, la mateixa que a mi! ;)
ResponEliminaHolaaaaa... toc, toc, no interrompeixo, no? :P
ResponEliminaUn blog nou i jo sense enterar-me'n, me catxís!
Li desitjo llarga vida i US desitjo un molt bon viatge!!
(em fèu envejeta que ho sapigueu... )
Amb el teu permís ... actualitzo l'enllaç...
ResponEliminaCiutadà, ben retrobat al nou blog! A veure, a veure si aconseguim donar-li llarga vida... ;)
ResponEliminaGràcies pels bons desitjos viatgers! Ara que ja hem tornat, et puc dir que han funcionat! :)
Ah! I permís concedit, faltaria més.
Ei, què està passant aquí!? Vinc per buscar el teu enllaç i posar-te a la meva llista de desitjos i m'adono de que estàs publicant! Em sap molt greu, no se m'ha actualitzat cap dia i no en tenia ni idea. D'aquí que quan et veia comentar-me i et preguntava si tornaves de veritat m'estranyava que diguessis que sí, si no tenia constància de que estiguessis publicant! Ostres, a això hi poso remei ràpidament, sento no haver-me'n adonat abans!
ResponEliminaAaaah, ara me n'adono! Canvies l'adreça i no dius res! Mala personeta. Doncs no t'escaparàs tan fàcilment de mi!
ResponEliminaL'estiu a la ciutat està bé, a mi m'agrada treballar al mes d'agost, fins i tot, que el ritme més més pausat. Bé, no ha estat el cas d'aquest any, que m'han fotut força canya, però generalment sí. L'únic inconvenient és la calor. Això sí, hi ha molts llocs amb aire condicionat, i dóna molt gustet entrar-hi.
Ei, de disculpes res, Xexu!
ResponEliminaAquí la que no té vergonya sóc jo, que vaig i vinc i no m'aclareixo de feina. ;) A més, per a la teua tranquil·litat, t'he de dir que el nom del nou blog té un lleuger canvi, per això no se t'havia actualitzat: és patidifusions, i no patidifusio. Per tant, em disculpo jo.
En tot cas, ben retrobat, que et trobava a faltar, home! :)