diumenge, 23 de setembre del 2012

Recàrrega

Potser ara aquest post queda un pelet anacrònic, però les promeses, encara que alguns s'entestin a devaluar-les i posar-les a l'altura d'una sola de sabata plana, s'han de complir. Per això he preparat aquestes imatges de collita pròpia de l'escapada a les Açores que vam fer fa unes setmanetes.

Amb la idea que no siguin una lata, la selecció és controlada i porta banda sonora: la cançoneta que ens acompanyava cada dia a la ràdio del cotxe llogat. Segur que us sona.

açores 2012 from patricia salvado on Vimeo.

La recàrrega de piles va ser intensa. Espero que tota la llum de verds i blaus ajudi a encarar amb força aquesta tardor, que de moment duu un tel bastant dens.

10 comentaris:

  1. Ei, quina xulada! gràcies per compartir-ho. Se'm fan moltes ganes d'anar-hi

    Laura

    PS un dia d'aquests hem de fer una partida de bitlles...

    ResponElimina
  2. Doncs jo no puc veure el vídeo, em diu que hi ha un error!

    ResponElimina
  3. Xexu, en principi ha d'anar bé, ho acabo de comprovar.

    Gràcies, M&M's! (sou vosaltres, no? ;))

    Sí, Laura, hem de muntar un campionat de bitlles ja! Gràcies pel comentari i per passar per aquí! ;)

    ResponElimina
  4. oh! què guai, la música i les fotos ... n'hi ha de realment d'espectaculars, eh? quins verds!!! ooooooh!

    ResponElimina
  5. m’acabo de comprar un parell de retoladors, òbviament de color blau i verd, per pintar els dies de tardor que despertin densos.

    vaig a per un parell més de recanvi, :) per si de cas.

    ResponElimina
  6. què xulo! m'ha encantat. ja mi veia a dins de l'aigua fumejant envoltada de vegetació salvatge. suposo que totalment recomanable, oi?

    ResponElimina
  7. doncs sí, ciutadà, molt espectacular. en viu i en directe, més! ;)

    òscar, quina gratíssima sorpresa!!! benretrobat! :)
    ja fas bé, ja, i no sé ni si en tindrem prou i no ens caldrà reforçar-ho amb algun fosforito ben llampant.

    totalment recomanable, murga! i còmode i fàcil... i barat! (ho dic per si has de convèncer algú... :p)

    ResponElimina
  8. Impossible que em soni anacrònic sent el primer que visito del teu blog!

    Unes fotos precioses i un acompanyament musical fantàstic! Un molt bon viatge!!

    ResponElimina
  9. gràcies, rits! i benvinguda al blog! :)

    un viatge molt xulo i una destinació molt recomanable.

    (em permets enllaçar-te aquí al costat, oi?)

    ResponElimina