Amb la idea que no siguin una lata, la selecció és controlada i porta banda sonora: la cançoneta que ens acompanyava cada dia a la ràdio del cotxe llogat. Segur que us sona.
açores 2012 from patricia salvado on Vimeo.
La recàrrega de piles va ser intensa. Espero que tota la llum de verds i blaus ajudi a encarar amb força aquesta tardor, que de moment duu un tel bastant dens.
Ei, quina xulada! gràcies per compartir-ho. Se'm fan moltes ganes d'anar-hi
ResponEliminaLaura
PS un dia d'aquests hem de fer una partida de bitlles...
Preciós i precioses!!
ResponEliminaDoncs jo no puc veure el vídeo, em diu que hi ha un error!
ResponEliminaXexu, en principi ha d'anar bé, ho acabo de comprovar.
ResponEliminaGràcies, M&M's! (sou vosaltres, no? ;))
Sí, Laura, hem de muntar un campionat de bitlles ja! Gràcies pel comentari i per passar per aquí! ;)
oh! què guai, la música i les fotos ... n'hi ha de realment d'espectaculars, eh? quins verds!!! ooooooh!
ResponEliminam’acabo de comprar un parell de retoladors, òbviament de color blau i verd, per pintar els dies de tardor que despertin densos.
ResponEliminavaig a per un parell més de recanvi, :) per si de cas.
què xulo! m'ha encantat. ja mi veia a dins de l'aigua fumejant envoltada de vegetació salvatge. suposo que totalment recomanable, oi?
ResponEliminadoncs sí, ciutadà, molt espectacular. en viu i en directe, més! ;)
ResponEliminaòscar, quina gratíssima sorpresa!!! benretrobat! :)
ja fas bé, ja, i no sé ni si en tindrem prou i no ens caldrà reforçar-ho amb algun fosforito ben llampant.
totalment recomanable, murga! i còmode i fàcil... i barat! (ho dic per si has de convèncer algú... :p)
Impossible que em soni anacrònic sent el primer que visito del teu blog!
ResponEliminaUnes fotos precioses i un acompanyament musical fantàstic! Un molt bon viatge!!
gràcies, rits! i benvinguda al blog! :)
ResponEliminaun viatge molt xulo i una destinació molt recomanable.
(em permets enllaçar-te aquí al costat, oi?)